Donnerstag, 30. Mai 2013

EF Farewell party

Gester Abig isch d Farewell Party vo eusere EF Gruppe (-Big Mama's Group) gsi. Mir sind alli zu enere Frau iglade gsi, in San Luis Obispot. Dete hemmer denn Hamburger vom BBQ serviert becho und mir hend alli chli chönne zäme schwätze. Gäge de Schluss sind mir denne alli einzeln ufgruefe worde und mir hend müesse en chlini Sprach halte und denne hemmer es Zertifikat übercho. Alli hend en sehr hirissendi Sprach ghalte dass es mich grad chli in en verwirrti Situation ine bracht hed und ich han realisiert was da eigentlich alles grad so abgahd. Ich han realisiert was für geniali Mönsche ich da kenneglehrt han und dass ich mich vo all dene scho so gli muess verabschide. Ich han realisiert was für unabartig spezielli Momänt ich da han döffe erläbe und wie komisch das wird si, eifach mine ganzi Alltag da hinder mir z la und wider i mis alte Läbe i z stige. Ich han drüber nachedänkt, was fürnes riisigs Glück ich gha han mit minere Gastfamilie, mim Wohnort, minere Schuel und mim IEC (Coordinator),... Mir sind würklich soooo vill Gedanke alli uf einisch düre Chopf und grad i dem Momänt bin ich ufgruefe worde zum mini Sprach z halte. Allerdings isch mir das ned so guet glunge, will ich zmitzt i mine Gedanke verschwumme gsi bin - drum, alles won ich use bracht gha han isch gsi; I've been living with the Bullards this year, all the time. And it's just been a really really really really really (Ich has würkli sovil mal öppe gseit) great year and i'm really really really really really really gonna miss it. And ehm.. what else? - Haha es isch zimmlich peinlich gsi aber ich han würkli grad nöd irgendwelchi Wort gha i dem Momänt, zum irgendöppis rächts äne z bringe.. haha janu - immerhin hani nöd öppis gseit wo alli andere scho sibe mal verzellt hend ;)

A dem Abig hend mer üs müesse vo de erschte paar Persone verabschide, wo d USA scho das Wuchenänd verlönd. S isch so komisch gsi - Tschüss z säge zu Fründe wo du erscht grad no könneglehrt hesch, wo aber glich so tüüf i dim Härzli send well du so vill wunderschöni Momänt mit ihne erläbt hesch. Aber ich bi mir eifach so sicher - dass ich vill vo dene Mönsche won ich da könneglehrt han, irgendeinisch wider wird gse, will ich wirde i de Wält umereise und alli go psueche! Pasta!

We'll miss you pago :(




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen